Friday, August 26, 2016

Friends Training... z Siostrą

Muszę przyznać, że lubię motywować innych do ćwiczeń. Nie zawsze się to udaje, wciąż wiele osób wybiera leniwe wersje odpoczynku. Jednak gdy już uda mi się kogoś zachęcić, by choć spróbował, staram się motywować tę osobę, by nie odpuściła.

Od pewnego czasu próbowałam namówić moją Siostrę, kilka razy poruszałam temat, ale z marnym skutkiem. Odpuściłam. Aż tu nagle wiadomość "Chcę z Tobą ćwiczyć, chcę wyjść z domu.".
Długo się nie zastanawiałam, tylko od razu zaproponowałam konkretny dzień ćwiczeń, a w międzyczasie zaplanowałam nam krótki trening, aby Siostra była usatysfakcjonowana i nie zniechęciła się, że coś jej nie wychodzi lub nie ma tyle siły.

Znalazłyśmy najlepszą porę i miejsce treningu dla niej, a ja jako "osobista trenerka" ;) wsiadłam na rower i pojechałam o ustalonej godzinie. Dla mnie ważne jest w tych pierwszych dniach, by ją rozruszać stopniowo. Zdecydowałyśmy się więc na marszobieg po okolicy, a następnie kilka prostych acz dobrych ćwiczeń na boisku. Naprawdę nikt mi już nie powie, że bez chodzenia na siłownię czy zorganizowane zajęcia się nie da!
Friends Training, który tak promuje ostatnio Anna Lewandowska oraz Adrianna Palka to zdecydowanie najlepszy sposób, by zacząć i nie odpuścić. Obie strony się motywują, by wykonać umówiony trening i zawsze chcą dogonić silniejszą stronę. Jeśli relacja jest zdrowa... to jest to świetna motywacja, bez rywalizacji, a z czystą przyjemnością czerpaną z ćwiczeń w towarzystwie. Polecam każdemu!
Źródło: https://www.facebook.com/healthyplanbyann
Mam nadzieję, że treningi z Kamilą nabiorą tempa i uda mi się na stałe zaszczepić w niej chęć do aktywności fizycznej.
A Wy motywujecie innych?
Ćwiczycie w parach/grupach czy jednak wolicie sami?
Pozdrawiam!

1 comment: